Garantie en retourneren


Als de bedrukking beschadigd is mag je een foto maken van het product en gedetailleerde foto's van de beschadiging. Deze foto's mag je samen met een bestelbewijs (bijvoorbeeld de factuur of de bevestigingsmail) mailen naar info@sportal.nl. Onze afdeling Garantie-afhandeling zal de aanvraag verwerken en contact met je opnemen.
Ja je hebt garantie op je product. De garantietermijn is afhankelijk van het merk en fabriek. Mocht je aanspraak willen maken op garantie dan mag je een foto maken van het product en gedetailleerde foto's maken van de reden. (Bijvoorbeeld een fabrieksfout). Deze foto's mag je samen met een bestelbewijs (bijvoorbeeld de factuur of de bevestigingsmail) mailen naar info@sportal.nl Onze afdeling Garantie-afhandeling zal de aanvraag verwerken en contact met je opnemen.
De garantietermijn is afhankelijk van het product, merk en fabriek. Stuur je bestelbewijs (bijvoorbeeld je factuur of bevestigingsemail) naar info@sportal.nl. Onze afdeling Garantie-afhandeling zal dan controleren wat de garantietermijn is en contact met je opnemen.
Als je product voldoet aan de garantievoorwaarden en je dus recht hebt op een nieuw product dan sturen wij het nieuwe product zo spoedig mogelijk naar je toe inclusief de benodigdheden om het 'oude' artikel naar ons terug te sturen.
Onze Garantie-afhandeling afdeling neemt elke individuele garantie-aanvraag in behandeling. De eventuele garantie is van toepassing vanaf het moment van bestellen. Zorg er dus voor dat je een bewijs hebt van deze datum, bijvoorbeeld een factuur, bestelbevestiging of orderbevestiging.