Betalen en geldzaken


Betalen gaat altijd op rekening. Na je bestelling te hebben afgerond ontvang je een bevestigingse-mail met daarin een link om te betalen. Klik op deze link, selecteer je eigen bank en je kan vervolgens in je eigen bankomgeving de betaling voldoen via het iDeal systeem. Je kan ook de betalingslink via Mijn Portaal openen. Ga naar Mijn Portaal, ga naar Bestellingen en klik bekijken bij de des betreffende bestelling. Vervolgens kun je bij betalingen op betalen drukken, nu kun je je eigen bank selecteren en in je eigen bankomgeving de betaling voldoen in je eigen bankomgeving.
Probeer nog een keer via dezelfde link uit de e-mail te betalen. Mocht dat niet lukken dan mag je de link openen via Mijn Portaal. (Ga naar Mijn Portaal, ga naar Bestellingen en klik bekijken bij de des betreffende bestelling. Vervolgens kun je bij betalingen op 'betalen' drukken, nu kun je je eigen bank selecteren en in je eigen bankomgeving de betaling voldoen in je eigen bankomgeving.) Mocht dit nog niet lukken dan kunnen er diverse redenen zijn tot mislukking. Er kan een storing voorkomen bij jouw bank, onze betalingsprovider of op onze website. Stuur een e-mail met je gegevens naar administratie@sportal.nl en geef aan dat de betaling meermaals is mislukt.
iDeal is een betalingsmethode welke het mogelijk maakt dat je op een veilige en snelle manier een online betaling kunt voldoen. Mollie is een programma welke de betalingsmethode op een veilige manier koppelt aan onze webwinkel. Zowel Mollie als iDeal zijn al jaren bekend als vertrouwde en veilige partners in online betalingsverkeer.
Ga naar Mijn Portaal en ga naar Bestellingen. Klik op bekijken bij de desbetreffende bestelling. Rechtsboven staat ‘Printen’, klik hier op en de factuur verschijnt in een nieuw venster.
Er zullen administratiekosten in rekening worden gebracht. Neem direct contact op met onze financiële afdeling: administratie@sportal.nl. Afhankelijk van de situatie en omstandigheden wordt er een deurwaarder ingeschakeld, deze kosten worden in rekening gebracht van de debiteur. Tevens worden andere kosten voorvloeiend uit de situatie aan jou doorberekend.
We geven je sowieso de mogelijkheid om in twee termijnen te betalen. Mocht dit niet voldoende zijn dan mag je contact opnemen met onze financiële afdeling om andere mogelijkheden te bespreken.
De eerste betaling moet worden voldaan binnen 10 dagen na de besteldatum. De tweede termijn binnen 30 dagen na de besteldatum.
Als je retournering is goedgekeurd door ons zal onze financiële afdeling het geld binnen 7 dagen retour storten op het rekeningnummer waarmee de desbetreffende order mee is voldaan.