Bestellen


> Registreer je op de website en log in. > Ga naar de webwinkel, zoek je gewenst product(en) en voeg deze toe aan het winkelmandje. > Ga naar het winkelmandje en klik op Bestelling afronden. > Vul de aanvullende gegevens in bij jouw gegevens en volg de stappen. > Selecteer de gewenste verzend- en betaalmethode. > Klik op bestelling afronden. > Jouw bestelling is door ons ontvangen en word verwerkt en jij ontvangt jouw bestelling conform afspraak.
Ga naar Mijn Portaal door in te loggen op www.sportal.nl en controleer de status in het ‘bestellingen’ overzicht op de welkomspagina van Mijn Portaal.
Het kan zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Check je ongewenste e-mailinbox. Mocht de bevestiging hier niet in staan log dan in en ga naar 'Mijn Portaal' en naar het item: 'Bestellingen'. Hier staat de bestelling bevestigd. Mocht dit niet het geval zijn stuur dan een e-mail naar info@sportal.nl met je naam, adresgegevens en bestelde artikelen.
Bedrukte artikelen mogen alleen geretourneerd worden als er een fout vanuit Sportal c.q. haar fabriek is geconstateerd. Foutieve bestellingen met bedrukking kunnen we helaas niet retour accepteren. Bij bestellingen zonder afdruk mag je een e-mail sturen naar verkoop@sportal.nl met jouw naam, bestelnummer en toelichting waarom je wilt retourneren. Ons verkoopteam neemt de bestelling door en neemt contact met je op.
Stuur een e-mail naar verkoop@sportal.nl en licht de situatie toe. We gaan per situatie een beslissing maken. Bij overmacht, (bv. falen van vooropleiding) zullen we soepel zijn.
Je mag een e-mail sturen naar verkoop@sportal.nl met jouw naam, bestelnummer en toelichting waarom je wilt annuleren c.q. wijzigen. LET OP: bedrukte artikelen kunnen niet altijd worden geretourneerd.