Veel gestelde vragen (FAQ)

Bestellen & Levering

  • Ik heb geen bevestiging ontvangen, wat nu?
    Het kan zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Check je ongewenste e-mailinbox. Mocht de bevestiging hier niet in staan log dan in en ga naar 'Mijn Portaal' en naar het item: 'Bestellingen'. Hier staat de bestelling bevestigd. Mocht dit niet het geval zijn stuur dan een e-mail naar info@sportal.nl met je naam, adresgegevens en bestelde artikelen.
  • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
    Om je bestelling te kunnen annuleren of wijzigen kun je een e-mail sturen naar verkoop@sportal.nl met jouw naam, bestelnummer en toelichting waarom je wilt annuleren c.q. wijzigen. LET OP: bedrukte artikelen kunnen niet altijd worden geretourneerd.
  • Hoe werkt het bestelproces?
    > Registreer je op de website en log in. > Ga naar de webwinkel, zoek je gewenst product(en) en voeg deze toe aan het winkelmandje. > Ga naar het winkelmandje en klik op Bestelling afronden. > Vul de aanvullende gegevens in bij jouw gegevens en volg de stappen. > Selecteer de gewenste verzend- en betaalmethode. > Klik op bestelling afronden. > Jouw bestelling is door ons ontvangen en word verwerkt en jij ontvangt jouw bestelling conform afspraak.
  • Bekijk alle vragen

Betalen

  • Hoe kan ik mijn betaling voldoen?
    Na je bestelling te hebben afgerond ontvang je een bevestigingsmail met daarin een link om te betalen. Klik op deze link, selecteer je eigen bank en je kan vervolgens in je eigen bankomgeving de betaling voldoen via het iDeal systeem. Je kan ook de betalingslink via Mijn Portaal openen. Ga naar Mijn Portaal, ga naar Bestellingen en klik bekijken bij de desbetreffende bestelling. Vervolgens kun je bij betalingen op betalen drukken, nu kun je je eigen bank selecteren en in je eigen bankomgeving de betaling voldoen in je eigen bankomgeving.
  • Hoe ontvang ik mijn factuur?
    Ga naar Mijn Portaal en ga naar Bestellingen. Klik op bekijken bij de desbetreffende bestelling. Rechtsboven staat ‘Printen’, klik hier op en de factuur verschijnt in een nieuw venster.
  • Hoe word ik terugbetaald na een retournering?
    Als je retournering is goedgekeurd door ons zal onze financiële afdeling het geld binnen 7 dagen retour storten op het rekeningnummer waarmee de desbetreffende order mee is voldaan.
  • Bekijk alle vragen

Evenement

  • Wat is een evenement?
    Op een evenement is de mogelijkheid om kleding te passen die jouw opleiding/organisatie verplicht stelt aan te schaffen. Deze kleding is doorgaans met bedrukking en kan derhalve niet geretourneerd worden. Daarom is het van belang dat je de juiste maat past en besteld.
  • Ik kan niet meer naar mijn evenement, wat nu?
    Stuur een e-mail naar info@sportal.nl dat je niet aanwezig kan zijn. Wijzig vervolgens je pasdag; ga naar Mijn Portaal en schrijf je uit bij ‘jouw pasdagen’. Vervolgens worden er bij hetzelfde overzicht alternatieve pasdagen weergegeven waaruit je kan kiezen.
  • Hoe kan ik mijn evenement wijzigen?
    Ga naar Mijn Portaal en schrijf je uit bij ‘jouw pasdagen’. Vervolgens worden er bij hetzelfde overzicht alternatieve pasdagen weergegeven waaruit je kan kiezen.
  • Bekijk alle vragen

Garantie & Retouren

  • Heb ik garantie op de bedrukking?
    Als de bedrukking beschadigd is mag je een foto maken van het product en gedetailleerde foto's van de beschadiging. Deze foto's mag je samen met een bestelbewijs (bijvoorbeeld de factuur of de bevestigingsmail) mailen naar info@sportal.nl. Onze afdeling Garantie-afhandeling zal de aanvraag verwerken en contact met je opnemen.
  • Heb ik garantie op mijn product?
    Ja je hebt garantie op je product. De garantietermijn is afhankelijk van het merk en fabriek. Mocht je aanspraak willen maken op garantie dan mag je een foto maken van het product en gedetailleerde foto's maken van de reden. (Bijvoorbeeld een fabrieksfout). Deze foto's mag je samen met een bestelbewijs (bijvoorbeeld de factuur of de bevestigingsmail) mailen naar info@sportal.nl Onze afdeling Garantie-afhandeling zal de aanvraag verwerken en contact met je opnemen.
  • Hoe kom ik in contact met jullie?
    Je kan ons via onderstaande manieren bereiken: TELEFONISCH: +31 (0)50 - 7001547 E-MAIL: info@sportal.nl ADRES: Stavangerweg 21-24 9723 JC Groningen BTW: NL85.149.11.94BO1 KvK: 54.91.84.72 IBAN: NL.76.RABO.0103804498
  • Bekijk alle vragen

Mijn Portaal

  • Ik kan niet inloggen, wat nu?
    Controleer of je het juiste e-mailadres (inlognaam) gebruikt en er geen spelfouten in staan. Controleer of je het juist wachtwoord gebruikt. Controleer ook of de CAPS LOCK niet aan staat. CAPS LOCK zorg ervoor dat je altijd in hoofdletters typt. Deze knop zit naast de letter ‘a’ op je toetsenbord. Voor de zekerheid kun je je wachtwoord veranderen, zie bij de vraag 'Hoe maak ik een nieuw wachtwoord aan?' hoe dat moet.
  • Hoe maak ik een nieuw wachtwoord aan?
    1. Klik rechtsboven op: Inloggen. 2. Klik op: wachtwoord vergeten. 3. Vul je e-mailadres waarmee je je hebt geregistreerd in. 4. Klik op: wachtwoord opvragen. 5. Open je e-mailinbox en open de e-mail van Team Sportal met als onderwerp: Wachtwoord reset aangevraagd. 6. Klik op de link in de e-mail. 7. Vul je e-mailadres waarmee je geregistreerd bent in. 8. Vul je nieuwe wachtwoord in bij Password en bij Confirm Password om het nieuwe wachtwoord te bevestigen. 9. Klik op: Instellen. 10. Je kan inloggen met je nieuwe wachtwoord.
  • Ik weet mijn wachtwoord/inlog niet meer, wat nu?
    Je kan een nieuw wachtwoord aanvragen via de inlogpagina (rechtsboven op 'Inloggen' klikken). Klik op wachtwoord vergeten, vul je e-mailadres in en je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail met een mogelijkheid om een nieuw wachtwoord aan te maken. Je inlog is je e-mailadres waarmee je geregistreerd staat. Mocht je jouw inloggegevens zijn vergeten danmag je telefonisch contact opnemen; +31 (0)50 - 7001547 of een e-mail sturen naar info@sportal.nl
  • Bekijk alle vragen

Teamkleding

  • Ik wil kleding voor mijn team met eigen logo's van sponsoren, wat zijn de mogelijkheden?
    Neem contact met ons op via verkoop@sportal.nl om een een afspraak in te plannen met onze verkoopafdeling. Tijdens deze afspraak inventariseren we de wensen vanuit het team. Op basis hiervan zullen we alle mogelijkheden bespreken en uitwerken of we over gaan tot het geven van een korting of structurele sponsoring.
  • Kan ik altijd teamkleding nabestellen?
    Ja dit kan altijd. Op basis van de gemaakte afspraken kun je online teamkleding (na)bestellen.

Vacatures

  • Kan ik als stagiair(e) bij Sportal aan de slag?
    Leuk dat je aan Sportal denkt om als stagiair(e) aan de slag te gaan. Om te checken of jij en Sportal een goede match zijn vragen we je een e-mail te sturen naar info@sportal.nl met je c.v. en een toelichting waarom je bij Sportal aan de slag wil en wat je stage-opdracht is. Op basis van de e-mail nodigen we je eventueel uit voor een nadere kennismaking om te kijken of Sportal iets voor jou en je opleiding kan betekenen en wat jij voor Sportal kan betekenen.
  • Zijn er openstaande vacatures bij Sportal?
    Leuk dat je geïnteresseerd bent om bij Sportal te gaan werken! Eventuele openstaande vacatures worden niet online getoond. Je mag je c.v. en toelichting mailen naar info@sportal.nl. In je toelichting verwachten we te lezen waarom jij en Sportal een goede match zijn en wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Zakelijk

  • Hoe ontvang ik een zakelijke offerte?
    Stuur een e-mail naar verkoop@sportal.nl. We zullen dan contact met je opnemen en een zakelijke offerte op maat maken.
  • Hoe kan ik een grote bestelling plaatsen?
    Als je bestelling meer dan 50 producten betreft dan mag je een e-mail sturen naar verkoop@sportal.nl. We zullen dan contact met je opnemen en een offerte op maat maken.
  • Krijg ik korting bij een grote bestelling?
    Als je een grote bestelling wilt plaatsen dan mag je een e-mail sturen naar verkoop@sportal.nl. We zullen dan contact met je opnemen en een offerte op maat maken.
  • Bekijk alle vragen